Klacht: levering niet ontvangen

op 04 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb begin juni een mini camera besteld tot op heden is deze nog niet geleverd. Hiermee is de maximale leveringstermijn, zoals deze weergegeven is op de site, meer dan overschreden. De website zelf geeft geen mogelijkheid om een klacht in te dienen

terugstorting van mijn betaald bedrag 32,7€

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 juli 2016 om 21:32 geantwoord

Beste klant Verhaeghe Mathieu,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-06-16 is verzonden via ChinaPost-track-Zhuoer. Het referentienummer is RN636702599CN. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-07-14. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Verhaeghe Mathieu