Klacht: levering na bijna 4 weken nog niet ontvangen

op 17 mei 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 april heb ik een bestelling geplaatst. Bezorgdatum zou 29 april zijn. Op 29 april mail ontvangen dat de levering vertraagd is door drukte bij PostNL en dat levering binnen 1 a 2 weken alsnog zou plaatsvinden. Nu inmiddels 2,5 week later nog altijd geen mail ontvangen dat de bestelling uberhaupt bij Leenbakker het magazijn heeft verlaten en dus ook nog niks ontvangen. Op mails waar mijn bestelling blijft wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling binnen nu en een week alsnog ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikkewacht