Klacht: Levering materialen

op 11 juli 2019 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Begin juni hebben wij een afspraak gekregen voor de levering van onze spullen, helaas moest deze afspraak geannuleerd worden. Binnen 1-5 werkdag zou ik een nieuwe afspraak krijgen. Na 5 werkdag niets gehoord, gebeld en 3 kwartier in de wacht gestaan. Excuses ontvangen en binnen 1-5 werkdagen zou ik iets horen. Weer 5 werkdagen verder, geen reactie. Wederom gebeld, 30 min in de wacht gestaan. Wederom excuses en binnen 3-5 werkdag zou ik iets horen. Na 5 werkdagen niets gehoord. Boos opgebeld en de materialen zouden donderdag 11 juli geleverd worden. 11 juli wordt ik gebeld door het transport bedrijf dat de baby dump de materialen niet geleverd heeft en dat de bezorging niet door kan gaan. WAARDELOOS.

Wanneer de spullen op de beloofde datum geleverd worden. Of wanneer er een goede compensatie komt voor alle stress tijdens de zwangerschap rondom deze belachelijke levering.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby-Dump.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby-Dump.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilian Beumers