Klacht: Levering koelkast

op 27 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag 25-7 gebeld dat koelkast donderdag 27-7 wordt geleverd.
Donderdag komt er niets …
Klantenservice gebeld: staat niet ingepland …!
Kan morgen wel worden gebracht.
Ik zeg: jullie fout dus zorg maar dat hij VANDAAG wordt geleverd! Dat kan kan echter onder geen enkele voorwaarde ….
Oude koelkast staat al buiten, leeg …. waar moet ik alle spullen nu koelen ?? Alles uit de vriezer kan ik nu weggooien! Jammer BCC, gemiste kans om hem alsnog VANDAAG te bezorgen; een beetje bedrijf doet dit gewoon …!

Gewenste Oplossing:

Vandaag bezorgen .....

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht johanwillemvandijk@gmail.com

2 maanden geleden - Ik zou snel worden teruggebeld door een leidinggevende; ik wacht nu al bijna 3 uur .... Neemt BCC zijn klanten wel serieus ?! Heb zelf donderdagmiddag 27-7 teruggebeld; men wist weer van niets ... Maar erger nog: in het systeem staat nu (zonder dat ik erover was ingelicht) dat de koelkast pas maandag 31-7 wordt geleverd...! Ik heb per direct de order geannuleerd en een andere bij Bol.com besteld; die komt gewoon vanmiddag 28-8 ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van Dijk,

Vervelend om te vernemen dat de door u bestelde koelkast niet volgens afspraak is geleverd.

Hiervoor mijn welgemeende excuses.

De reden waarom er niet op dezelfde dag geleverd kan worden. Is omdat er meerdere depots zijn waar onze artikelen worden opgeslagen. De afhandeling vereist nu eenmaal wat tijd en ook moet er rekening worden gehouden met de administratieve afwikkeling van uw order.

U geeft aan de koelkast inmiddels al elders te hebben aangeschaft.

Het is vervelend voor ons maar natuurlijk bent u er sneller mee geholpen.

Toch hoop ik dat u ondanks deze vervelende ervaring toch nog een keer te mogen verwelkomen in een van onze filialen.

Met vriendelijke groet,

Kim
BCC Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door johanwillemvandijk@gmail.com