Klacht: Levering hogedrukreiniger

op 22 april 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 29 maart een hogedrukreiniger van karcher besteld in de winkel.Deze was in de aanbieding voor 80 euro(op 28 maart op de site). De volgende dag, de 29e dus was ie ineens 90 euro. De verkoopster zei dat het dagelijks kon veranderen maar ik kreeg m voor 80 euro.Dit zou 5 tot 10 werkdagen duren. Op 11 april was het 10 dagen geleden en nog niks gehoord. Ik heb gebeld naar de klantenservice en kreeg te horen dat het iets langer duurde en dat het 20 april werd. En weer hoorde ik niks. Nou heb ik 22 april maar weer gebeld en krijg doodleuk te horen dat het 18 mei wordt. Ik kocht dit bij bcc om de goede service maar wordt afgescheept met een cadeaubon van 10 Euro maar die geld niet als ik mijn geld terug wil. Ik vindt t schandalig dit en nu moet ik op een ander de volle mep betalen. Dat scheelt mij 40 Euro en is voor mij als alleenstaande veel geld En de 5 tot 10 werkdagen laten ze gewoon staan op de site. Wel vreemd dat ze bij de bouwmarkten wel gewoon leverbaar zijn. Ik kocht best veel bij bcc maar als ze mij zo afschepen ,oké, mij zijn ze kwijt als klant.

Gewenste Oplossing:

Iig een betere tegemoetkoming dan dat tientje. Ik moet bij een ander nu 119 euro betalen terwijl ze toen ook bij andere in de aanbieding waren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

BCC

Heeft op 04 mei 2017 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Teunissen,

Allereerst onze excuses voor de vertraging in uw bestelling. De indicatie van de levertijd is informatie die wij u rechtstreeks doorgeven vanuit de leverancier. Het voorkomen dat deze bijgesteld wordt door de leverancier.
Wij zouden graag uitleveren, maar dit is op dit moment helaas niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Mieke
BCC
.. ..

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 04 mei 2017 om 17:18 geantwoord

Er is geen oplossing dus ik heb het zelf maar opgelost. En dat is mijn geld teruggehaald en naar de praxis gereden waar ze er zeker 50 hadden staan. Vreemd dat het bij jullie dan minimaal 2 maanden duurt en ze daar gewoon leverbaar zijn. Leuk verkooppraatje dat het 5 tot 10 werkdagen levertijd is wat niet aangepast wordt en wat er nu nog op staat.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindy Teunissen