Klacht: Levering hoekbank

op 18 mei 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een hoekbank gekocht bij Leen Bakker en helaas is er veel mis gegaan bij de bezorging. Daardoor heeft dit mij 3 vakantiedagen gekost.
Leen Bakker heeft mondeling toegezegd dat ik daarom gecompenseerd word. Maar helaas komen ze hun toezegging niet na en laten niks meer van zich horen. Ook op mijn mails word niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag dat Leenbakker hun mondelingen toezegging na komt en dat ik gecompenseerd word dat de levering mij 3 vakantie dagen heeft gekost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bri....