Mijn Klacht:
Ik heb een vrije middag en avond gepland voor een avondlevering van een telefoon van Vodafone. Zij besteden dit uit aan Dynalogic, maar zij zijn na het maken van een afspraak, simpelweg niet aan de deur geweest. Aan de telefoon met Dynalogic werd ik voor leugenaar uitgemaakt, omdat de bezorger wél langs zou zijn geweest.
Toen ik aangaf dat ze alsnog met spoed zouden kunnen komen, werd dit natuurlijk niet gedaan. Daardoor heb ik de order geannuleerd, maar ze hebben verzaakt het toestel terug te sturen naar Vodafone, waardoor ik ruim 15 dagen naar Vodafone heb gebeld om de status van de opdracht te bekijken. Maar pas na een vermissingsopdracht kwam het toestel bij Dynalogic wél boven water. Nu heb ik ruim een maand geen toestel, maar wél een abo. Waarin ook een deel voor het toestel betaald wordt, terwijl ik het niet heb ontvangen. Dit is nog steeds niet opgelost. Alleen omdat Dynalogic loopt te knoeien en totaal geen idee heeft van klantvriendelijk/klantgericht werken.
Gewenste Oplossing:
Als het toestel opgehaald kan worden bij de winkel, zonder dat daarvoor alles geannuleerd moet worden, want ik heb weinig vertrouwen in Dynalogic, dat het deze keer wel goed gaat.
