Klacht: Levering GSM voor Vodafone

yvd op 17 januari 2013 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een vrije middag en avond gepland voor een avondlevering van een telefoon van Vodafone. Zij besteden dit uit aan Dynalogic, maar zij zijn na het maken van een afspraak, simpelweg niet aan de deur geweest. Aan de telefoon met Dynalogic werd ik voor leugenaar uitgemaakt, omdat de bezorger wél langs zou zijn geweest.
Toen ik aangaf dat ze alsnog met spoed zouden kunnen komen, werd dit natuurlijk niet gedaan. Daardoor heb ik de order geannuleerd, maar ze hebben verzaakt het toestel terug te sturen naar Vodafone, waardoor ik ruim 15 dagen naar Vodafone heb gebeld om de status van de opdracht te bekijken. Maar pas na een vermissingsopdracht kwam het toestel bij Dynalogic wél boven water. Nu heb ik ruim een maand geen toestel, maar wél een abo. Waarin ook een deel voor het toestel betaald wordt, terwijl ik het niet heb ontvangen. Dit is nog steeds niet opgelost. Alleen omdat Dynalogic loopt te knoeien en totaal geen idee heeft van klantvriendelijk/klantgericht werken.

Gewenste Oplossing:

Als het toestel opgehaald kan worden bij de winkel, zonder dat daarvoor alles geannuleerd moet worden, want ik heb weinig vertrouwen in Dynalogic, dat het deze keer wel goed gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

11 jaren geleden - Om uw klacht te behandelen hebben wij van u de volgende gegevens nodig: - Naam - Adres - Postcode - Ordernummer Wij zien deze gegevens graag tegemoet.

Dynalogic

Heeft op 30 januari 2013 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw order niet kunnen achterhalen daar wij de nodige informatie niet hebben ontvangen. Wij kunnen deze situatie dan ook niet verder beoordelen.

Met vriendelijke groet,

Dynalogic B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door