Klacht: Levering gordijnen

op 19 juni 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Gordijnen gekocht en van te voren gehele bedrag betaald op 19 april 2013. 15-05 eindelijk klaar en opgehaald, opgehangen, echter atelier heeft de gordijnen ca. 5 cm tekort en zonder dubbele zoom (staat wel in de papieren en op het kaartje in de winkel) gemaakt. Ik weer terug met gordijnen en moest gordijnen weer inleveren (vermaken kan niet omdat ze al tekort zijn!!). Vroeg of ik ze zolang mocht hebben totdat de nieuwe gordijnen klaar waren, moest op deze gordijnen nl. 3,5 week wachten en heb nu niets voor mijn raam hangen. helaas niet mogelijk, jammer gevraagd of er dan enige spoed achter gezet kon worden! Helaas gordijnen maken wordt uitbesteed en we hebben hierop geen invloed werd er gezegd! Nu ruim 4 weken later nog steeds geen gordijnen ondanks constant contact met leenbakker!!
Mevrouw van de winkel is/was wel heel vriendelijk en vind de situatie ook vervelend!

Ik wil zo snel mogelijk en zoals besteld en overeengekomen de gordijnen ontvangen met nog een korting voor de vele telefoontjes, frustratie etc.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nicolettesmit