Klacht: levering gordijnen vijf weken uitgesteld

op 03 december 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op donderdag 20 november bestelde ik gordijnen bij deze Firma. De stof was voorradig werd er gezegd en mocht dit onverhoopt niet zo zijn dan zou de medewerkster op maandag 24 november telefonisch contact met mij opnemen. Er werd niet gebeld dus ik ging er vanuit dat de gordijnen dan voor de kerstdagen geleverd zouden worden.

Op 2 december werd ik gebeld door dezelfde medewerkster van Leen Bakker. Er werd mij meegedeeld dat de stof opeens niet meer voorradig was. De levering zou hierdoor eind januari worden.

Ik ben vandaag naar het filiaal te Den Helder gegaan om een en ander te bespreken. Ik had in het verleden al eens gordijnen en laminaat voor twee vertrekken in mijn huis gekocht. Ik sprak mijn teleurstelling uit over de veel te late levering. En stelde voor mij tegemoet te komen op een volgende bestelling laminaat in de zin van een korting. Of evt. korting te geven op de gordijnen die al besteld had én betaald.Of een tegoedbon te geven.

Ik kreeg nu op het request. Leen Bakker doet niet aan tegoedbonnen en verkoopt altijd al laminaat met hoge korting. Jammer dat Leen Bakker niet inziet hoe vervelend een en ander kan zijn. Daarbij had ik met een bescheiden korting of tegoedbon toch het idee gehad dat Leen Bakker de kwestie ook vervelend vond. Ik heb mijn geld terug gevraagd om bij de concurrent een gordijn te bestellen. Kennelijk vind Leen Bakker dat helemaal niet erg. Ik had het wel geweten als onderneming. Ik had was de klant zeker een beetje tegemoet gekomen. Leen Bakker moet nog leren dat dat “klantenbinding” heet. Maar daar doen ze bij deze firma kennelijk niet aan…..

Ik zou tevreden zijn geweest wanneer Leen Bakker mij enigzins tegemoet zou zijn gekomen. Het had het "leed" wat verzacht en ik had zeker het idee gehad dat Leen Bakker het zelf ook vervelend vond. Nu leek het alsof het de firma allemaal niets kon schelen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mal.Giebels