Klacht: Levering en leggen vloerbedekking

op 21 juni 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 2 juni heb ik vloerbedekking, inclusief ondervloer, besteld. De legging daarvan op dinsdag 21 juni laten vastleggen. Na 2,5 week wachten krijg ik de ochtend zelf een telefoontje dat de ondervloer niet voorradig is en dat ik dus een week moet wachten (de stoffeerder werkt alleen op dinsdagen). Aangezien de bestelling al 2.5 week geleden geplaatst is, ik hoogzwanger ben en het gewoon belachelijk is dat er geen andere oplossing gevonden wordt door bijv ondertapijt uit een ander filiaal te halen of de stoffeerder dan in de avonduren te laten komen (ik betaal de beste man daarvoor € 360), plaatst ik deze klacht. De klantenservice is schandalig aangezien ik geen klacht telefonisch kan achterlaten en het contact formulier ook niet naar behoren werkt. Ik wens een directe oplossing!

Ik ben tevreden wanneer de stoffeerder vandaag, of anders uiterlijk binnen twee dagen, desnoods in de avonduren, de vloerbedekking komt leggen (inclusief ondervloer).

Reactie van de melder van de klacht MvdV80

1 jaar geleden - Leenbakker heeft op 22 juni telefonisch contact met mij opgenomen nadat ik mijn klacht ook op Facebook heb achtergelaten, en door het desbetreffende filiaal is uitleg gegeven en gekomen tot een oplossing.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MvdV80