Klacht: Levering en betaling

op 19 juli 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14 dagen terug heb ik 2 brillen besteld, helaas ging de betaling fout, lag het aan de site, aan de bank of aan IDEAL ,geen idee. De dag erna heb ik de betaling gedaan via de computer naar het rekening nummer van Brillen24 met het order nummer erbij. Blijkbaar is het lastig dit terug te vinden, volgens de bank staat dit bedrag op hun rekening.
De bereikbaarheid is hopeloos, terwijl ik dit aan het typen ben sta ik al 52 minuten in de wacht en email contact is het idem dito.

Gewenste Oplossing:

Prijzen van de brillen zijn in orde

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Buurman78