Klacht: levering en afhandeling

op 03 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4-8-2018 ventilator besteld order 202872740 prijs 129.95 eur
Bericht van latere levering ontvangen
ingepakt 10-8
daarna niets meer gehoord.
15-8 zelf bericht gestuurd van annulering, zou binnen 24 uur bericht terug ontvangen, Nooit meer iets gehoord !!!!
Wil mijn geld terug op rek, nl43raboo361850700
Conclusie: Als je niet op tijd kan leveren moet je het ook niet aanbieden maar netjes afhandelen, hg, jden hartog

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 10 september 2018 om 20:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jo den Hartog,

Excuses voor het ongemak. Ik heb uw order nader bekeken en ik ben tot de conclusie gekomen dan uw pakket vermist is geraakt.

Wij hebben uw pakket op 10 augustus overgedragen aan PostNL, echter is er daarna helaas niks meer zichtbaar middels de tracking code. Per direct heb ik een postonderzoek gestart.

Ik zal u per e-mail op de hoogte stellen hiervan.

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jo den Hartog