Klacht: Levering E-Gift card staat niet vermeld

op 23 december 2017 over Ticketmaster in de categorie Internetshops - Kaarten- en ticketverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

BIj het aanschaffen van een E-Gift Card blijkt het 24 uur te kunnen duren totdat de E-Gift Card ook daadwerkelijk geleverd wordt. Bij het bellen met de klantenservice wordt dit vermeld, maar het staat niet duidelijk op de website. De telefoniste weet zelf niet eens te vertellen waar het aangegeven staat. Belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Zodra er bij de omschrijving van de E-Gift card op de Ticketmaster website al aangegeven staat dat het 24 uur kan duren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticketmaster

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketmaster nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jesse-S