Klacht: LEVERING CONDENSOR IVM AIRCO

op 29 juni 2016 over Nissan in de categorie Automerken

IK HEB MIJN WAGEN QASQAI DIESEL GEKOCHT IN JUNI 2014. IK DOE PER JAAR CA 27.000 KM. IN MEI WERKTE PLOTS DE AIRCO NIET MEER .HAD NAVRAAG GEDAAN BIJ DE DIVERSE DEALERS EN BLEEK DAT DE AIRCO DIENDE VERVANGEN TE WORDEN ?? DIT AL NA TWEE JAAR EN IN GARANTIE VIND IK DAT VREEMD. HEB SINDS BEGIN JUNI MIJN WAGEN LATEN NACHECKEN BIJ DE DEALER IN ZOERSEL EN BLIJKENS IS DE CONDENSOR STUK. MEN HEEFT DIT STUK BESTELD IN DE FABRIEK MAAR TOT OP HEDEN IS ER NOG GEEN LEVERINGSTERMIJN BEKEND??.GEZIEN HET WISSELVALLIGE WEER IS DIT KWA TEMPERATUUR NIET AANGENAAM.OOK MET DE VERLOFPERIODE DIE ER STAAT AAN TE KOMEN ,IS DIT EEN GROOT PROBLEEM. KAN HIER TEN SNELSTE EEN OPLOSSING WORDEN AANGEGEVEN AUB

DE JAPANSE FABRIEK DEWELKE QASQAI BOUWT/PRODUCEERT, DIENT ER OP GEWEZEN TE WORDEN DAT ZIJ VOOR HUN KLANTEN ,DEWELKE OOK MET DIT PROBLEEM TE KAMPEN HEBBEN, TEN SPOEDIGSTE DE ONTBREKENDE STUKKEN LEVEREN.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nissan

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nissan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LUC DE RAEYMAEKERS