Klacht: levering boeken

op 01 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

boeken op tijd bij van dijk besteld. vandaag mailtje, worden binnen 3 werkdagen bezorgd, zouden uiterlijk de week voor aanvang school bezorgd worden, dat zou morgen zijn. 3 werkdagen, kan dus tot dinsdag zijn, dat is te laat, want dinsdagmorgen begint de school. Ook is de levering als die dan komt niet compleet, er ontbreken 5 boeken, zijn niet leverbaar en ze kunnen niet eens zeggen, wanneer wel. gebeld, omdat ik daar toch wel moeite mee heb. na 10 minuten wachten eindelijk iemand van de klanten service aan de telefoon, alles uitgelegd, kon mij niet helpen, zou me doorverbinden met iemand anders, 35 minuten bandja aan gehoord, alle medewerkers zijn in gesprek, daarna ging spreekbandje over in muziekbandje, ook 10 minuten aangehoord, daarna kreeg ik weer een andere medewerker klantenservide aan de lijn, meneer Manting, wilde opnieuw het hele verhaal horen, ging na 11 minuten navragen bij collega, waarom ik niet was doorverbonden, kwam na 5 minuten weer aan de lijn, kon niks voor me doen, gooide na weer 4 minuten de hoorn op. totaal op dat moment 1 uur en 15 minuten en 6 seconden gebeld met van dijk klantenservice. Opnieuw gebeld weer 10 minuten moeten wachten voordat opgenomen werd, nu voor keuze 2 gekozen, daar die 10 minuten een bandje aangehoord, waar steeds op herhaald werd, dat als je voor de 29 ste han besteld de boeken uiterlijk de weer voor aanvang school zouden worden geleverd. Kreeg toen ene Mickel aan de telefoon, ook klantenservice, wilde weer het hele verhaal horen, zij met een meerdere telefonisch te overleggen, toen hij mij, wel vriendelijk liet weten mij niet te kunnen helpen, gevraagd mij door te verbinden met die meerdere zei hij, dat hij dat niet mocht. Na aandringen gaf hij toe helemaal niet met een meerdere gebeld te hebben, maar overlagd te hebben met iemand die daar op de klantenservice rondloopt om vragen aan te stellen als je er zelf niet uitkomt. Op een gegeven moment, ik werd hoe dan ook niet met iemand die wel iets te vertellen heeft doorverbonden gaf deze persoon aan dat hij het gesprek wat langdraderig vond worden en het wilde beeindigen. hebben we toen ook maar gedaan. dat was weer een telefoontje van 46 minuten. In totaal dus ruim 2 uur gebeld en geen steek verder, maar wel gefrustreerd over de manier van behandelen.

Na een ruim excuus van van Dijk en dan van iemand die daar het personeel instrueert en/ of aan neemt, want die hou ik verantwoordelijk hiervoor. en als volgens afspraak uiterlijk morgen ALLE boeken worden geleverd.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 01 september 2016 om 16:28 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Tosserams,

Wij vinden het vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten en uit eindelijk niet geholpen bent! Onze oprechte excuses hiervoor.

Alle boekenpakketten proberen wij in de week voor de eerste schooldag te leveren bij onze klanten. De eerste schooldag van Sjoerd is 5 september 2016. Wij hebben het pakket vandaag overgedragen aan Post NL. Met het track en trace nummer (3SVDS1585457300) kunt u het pakket volgen.

Helaas is het ons niet gelukt om het pakket een week voor de eerste schooldag te leveren. Sorry voor het ongemak.

5 boeken uit het pakket kunnen wij op dit moment nog niet leveren. De artikelen 'Nova nieuwe nask-1 3 vmbo-gt werkboek deel a' (artikelnummer 7047228) en 'Nova nieuwe nask-1 3 vmbo-gt werkboek deel b' (artikelnummer 7047236) zijn helaas uitverkocht en kunnen wij niet meer leveren. Wij hebben aan de school doorgegeven dat wij deze artikelen niet meer kunnen leveren, de school gaat op zoek naar vervangende artikelen. U krijgt hier nog bericht van.

Onderstaande artikelen hebben wij helaas niet op voorraad, wij hebben de artikelen besteld bij de uitgeverij. Achter de artikelen staat de verwachte leverdatum:
- Biologie voor jou 3 vmbo-gt werkboek deel a+b (artikelnummer 8934655) Verwachte levertijd binnen 1 week;
- Pincode (6e editie) 3 vmbo-gt (artikelnummer 8943383) Verwachte levertijd begin oktober;
- Thema's maatschappijleer 1 vmbo-kgt (artikelnummer 8950016) Verwachte levertijd binnen 1 week.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door gonnytosserams@gmail.com