Klacht: levering bestellingen

op 20 augustus 2017 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst . 1 levering is gebeurd maar ik was niet thuis maar er lag een kaart in de bus met een KB code om mijn bestelling opnieuw te laten leveren maar die bleek niet te bestaan. Daarna dagelijks naar de klantendienst gebeld en gemaild maar geen reactie tot op heden .

Gewenste Oplossing:

zorgen dat er iemand de telefoon beantwoord
zorgen dat de barcodes op de kaart actief zijn
de trace code werkt niet
zorgen dat de mails beantwoord worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibood

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibood nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron232332