Klacht: LEVERING BESTELDE GOEDEREN

op 27 juli 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Volgens Karwei levertijd 1 dag mits voor 17.00 besteld. Bestelling op tijd gedaan maar levertijd 1 dag is niet in te vullen dus 2 dagen. Kreeg bevestiging verzending aangemeld 1 dag na bestelling om 21.05 uur met 3S nummer maar nog niet aangeleverd, levertijd op de afgesproken dag. 2 dagen later pakket nog steeds niet aangeleverd bij
post.nl terwijl klantenservice Karwei blijft hameren op hun computerscherm dat zegt, het is weg uit hun magazijn. Een telefoontje naar het magazijn kon er niet vanaf.
Track and Trace geeft aan dat het niet aangeleverd is Post.nl bevestigd dat. Karwei kan niet garanderen dat het nu binnen 24 uur geleverd wordt ondanks het feit dat het volgens hun computer verzonden is kunnen zij geen enkele garantie geven wanneer pakket geleverd zal worden. Helaas voor alle goedwillende medewerkers van Karwei zal dit onze laatste bestelling zijn,

Als het pakket alsnog binnen 24 uur geleverd zal worden.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 28 juli 2016 om 11:34 geantwoord

klant krijgt bericht dat vandaag geleverd gaat worden.
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person.

Alle klachten die gemeld zijn door frans1614