Klacht: Levering / beschadiging / retour

op 24 januari 2018 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

In de laatste week van 2017 een bopita brent box besteld. Babydump adverteerd ( ook in de bevestiging) dat het product binnen 2 werkdagen geleverd wordt. Alle begrip voor het feit dat het tussen de feestdagen door besteld is. Loop van de week gebeld door de afdeling planning voor het afspreken van een leverdatum. Duidelijk aangegeven dat ik graag een uur voor levering gebeld wil worden zodat ik aanwezig ben voor de levering. Dit zou geen enkel probleem zijn. Helaas op de dag van levering niemand die mij heeft gebeld. In de brievenbus vindt ik een vrachtbrief met hierop gekrast (iets in de richting van) : neemt contact op v spreuwel!
Goed verhaal erg leesbaar, Niet dus. Ik heb dus 2 dagen zitten wachten op een telefoontje van de leverancier aangezien de vrachtbrief zo duidelijk leesbaar was onder gekalkt! Aparte is mijn telefoonnummer stond goed en wel op de vrachtbrief! Uiteindelijk zelf contact opgenomen met babydump. Wat een bagger klanten service is dat. Ongeïnteresseerde dame aan de telefoon en ik moet zelf contact opnemen met v spreuwel transport. Babybox is uiteindelijk ruim 4 weken na besteldatum geleverd. Kartonnen doos zag er al gehavend uit- met tape hier en daar weer geplakt. En ja hoor ik maar de doos open en gelijk een grote barst over de gehele poot! Direct babydump weer gebeld, de box is niet op voorraad krijg ik te horen van een wederom ongeïnteresseerde dame die het gesprek liever afkapt. De box is wel op voorraad in de winkels zegt ze. Uuh ja goed verhaal komt de winkelmedewerker de box brengen?!? Ik heb aangegeven dat de box retour gehaald kan worden en dat ik zsm mijn geld terug wil aangezien ik hoogzwanger ben en Gvd na 4 weken wachten en heen en weer bellen een box in huis wil hebben. Afgelopen vrijdag 9.15 gebeld ze zouden het gaat inplannen. Dinsdagmiddag j.l gebeld want verassend weer geen bericht van babydump ik zou die middag of vanochtend gebeld worden. Wederom weer niks gehoord.

Ondertussen staat er een prachtige onbeschadigde box via van Asten in mijn woonkamer voor exact dezelfde prijs als babydump in mijn woonkamer. Jammer genoeg kijk ik aan tegen een gehavende kartonnen doos van de babydump. Zou bijna opslag geld gaan vragen voor de ruimte die de kartonnen doos inneemt.

Babydump los het op en zorg dat die box zsm wordt opgehaald en mijn geld ook binnen 5 werkdagen vanaf nu terug gestort wordt! Schandalig hoe jullie met klanten omgaan. Nooit meer babydump!!!!!

Als de box met spoed retour gehaald wordt waarna mijn geld binnen 5 werkdagen vanaf nu teruggeboekt is.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 25 januari 2018 om 16:05 geantwoord

VANDAAG GESPROKEN MET MEVROUW EN AFGESPROKEN DAT WE 29 JANUARI 2018 DE BOX OP KOMEN HALEN EN ZODRA RETOUR DAN HET AANKOOP BEDRAG TERUGSTORTEN OP DE REKENING VAN DE KLANT.
KLANT HEEFT AANKOOP BEDRAG DAN MET + / - 5 WERKDAGEN OP HAAR REKENING STAAN.
HOPENDE U HIERMEE VAN DIENST TE ZIJN, BABY DUMP. B.V.

Heeft op 07 februari 2018 om 10:24 geantwoord

Chauffeur was netjes op tijd de 29e. Tot mijn verbazing stond meneer met een nieuwe box voor de deur terwijl babydump had aangegeven deze niet meer te hebben. Box dus niet aangenomen. Beschadigde mee retour gegeven. Geld nog niet gestort op de rekening. Wat een moeilijk gedoe om een box welke jawel eind 2017 besteld is. Wanneer komt dat geld??????????

Alle klachten die gemeld zijn door Lauraamsdonksveer