Klacht: levering bank

op 18 juli 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

op 23/05/2015 heb ik een hoekbank Joost rechts besteld in de winkel in Wijchen. De verkoper garandeerde dat deze bank op voorraad was en geen lange levertijd had. De leverdatum stond gepland op 10/07/2015 maar als we hem eerder konden laten leveren was dit geen probleem. Ik heb half juni gebeld dat de bank eerder geleverd kon worden en mij werd verteld dat dit níet mogelijk en moest wachten tot 10/07. Dit was mijn eerste irritatie…..
Door mijn eigen fout, vergeten ander adres door te geven, stond PostNL bij de Patrijsstraat voor de deur. Mijn broertje was thuis en de bezorger vroeg naar zijn leeftijd waarop mijn broertje antwoord gaf met “Ik ben 13 jaar” Waarop de bezorger weer zei: ” Je bent 16 he, dan kan jij hier tekenen.” Mijn broertje voelde zich hier zeer onprettig en ongemakkelijk bij. Mijn broertje heeft mij toen gebeld en ik heb ook met de bezorger gesproken. Volgens PostNL moest ik contact opnemen met Leenbakker dus ik heb gelijk Leenbakker gebeld. Een medewerker van Leenbakker vertelde mij vervolgens dat ik contact moest opnemen met PostNL

Maandag 13-07-2015 zou mijn bank geleverd worden. Blij dat ik was, zo’n domper was het toen bleek dat PostNL maar de helft van de bank had. IK HEB WEL HET VOLLEDIGE BEDRAG BETAALD.
Na ruim 3 uur telkens heen en weer bellen en wachten tot ik teruggebeld zou worden, wat overigens NIET gebeurde!
Komt, als het goed is, 31-07 mijn bank, en dan hopelijk ook de héle bank. Jullie snappen dat ik helemaal niet blij ben omdat jullie de levertijd niet zijn nagekomen en omdat het mij veel geld heeft gekost en vrije dagen.

Ik bedenk mij nu wel 3x voordat ik weer iets bij jullie ga bestellen/kopen.

Ik ben nu NIET tevreden over de hele gang van zaken.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Melisz