Klacht: levering artikelen

Maaike Scholz op 08 september 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Bij ikea een kast besteld. na levering vanochtend belt de vrachtwagenchauffeur dat er nog twee planken in de vrachtwagen staan en dat dit gemeld moet worden bij Ikea. Naleveren doet hij niet Tevens is er een plank beschadigd en is er een wandlamp gesneuveld
Voor levering heb ik uiteraard bezorgkosten betaald. De kast wordt aanstaande vrijdag door Ikea gemonteerd. Aan de lijn wordt mij gemeld dat de planken pas rond de 17e geleverd kunnen worden, dat terwijl de kast vrijdag in elkaar gezet worden en de benodigde planken gewoon in de vrachtwagen lagen. Uiteindelijk kan ik de planken zelf ophalen bij ikea. Dat ik dit onder werktijd moet doen heeft Ikea geen boodschap aan. Mij tegemoet komen, door bv de bezorgkosten kwijt te schelden doen ze ook niet. Ik kan de planken toch immer gratis ophalen???
Een enorm klantonvriendelijke service.

Ik zou tevreden zijn als ze mij tegemoet komen met het kwijt schelden van de bezorgkosten of besluiten op de vrijdag de hele kast in elkaar te zetten ipv de ombouw

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maaike Scholz