Klacht: Levering Amerikaanse koelkast.

op 02 oktober 2016 over Expert in de categorie Electronica Winkels - ketens

Na een bestelling bij een expert winkel van een Amerikaanse koelkast waren we dolbij afwachtend op de koelkast, werden we vrijdag begin de middag gebeld de koelkast was en wanneer hij bezorgd kon worden. De bezorging vond de volgende dag plaats en zaten netjes te wachten wanneer hij kwam tussen 13:00 en 17:00. Om 16:30 kwam de koelkast dolbij want daar kwam onze welverdiende koelkast waar we erg hard voor hebben moeten werken!!
De bezorgers kwamen er aan en zetten hem 2 meter voor de voor deur neer en zeggen met andere woorden zoek het uit hoe hij binnen komt want dat gaat niet lukken. Ik zit vol verbazing te kijken en te luisteren hoe de bezorgers dat zeggen tegen een jonge vrouw van 1,67 dat ze hem zelf maar naar binnen moest tillen 120 kilo! Nou zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt ook eerder in het jaar een vaatwasser bij de expert gekocht netjes op de plek zelf nog gezet! En een Amerikaanse van 1099,- laten ze twee meter voor de voordeur staan
En dan werken ze met een drempel service dat betekent letterlijk tot over drempel van de voor deur!! Ik ben hier dan ook echt pissig om en vind dit absoluut geen service van de expert en zal het niet aan mijn vrienden of familie meer aanraden na de tweede bestelling!! Ook mijn oma die jaren lang besteld bij de expert had dit nog nooit mee gemaakt tevens mijn moeder ook niet.

een passende oplossing,ik heb nu allemaal mensen naar mijn huis toe moeten laten komen rijden!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Expert over deze klacht.

Bericht van Expert

2 maanden geleden -

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Expert in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Expert een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Expert

Heeft op 04 oktober 2016 om 16:29 geantwoord

Beste Lyss,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de service die is verleend bij het bezorgen van uw Amerikaanse koelkast. Als u bij het bestellen heeft gekozen voor gratis bezorgen met drempelservice dan wordt het product inderdaad tot de drempel bezorgd. Expert biedt in dit geval echter ook altijd een installatiebox. Voor een klein bedrag wordt uw koelkast netjes uit de verpakking gehaald, voor u neergezet en een eventueel oud apparaat en de verpakkingsmaterialen worden meegenomen.
Ik hoop u met deze informatie duidelijkheid te hebben gegeven over de werkwijze van onze bezorgservice.
Expert Service Center

Alle klachten die gemeld zijn door Lyss