Klacht: Levering afspraak niet nagekomen

Jo_str op 11 december 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Beter Bed is een schaamteloze organisatie. 2 keer zijn ze de levering afspraak niet nagekomen. Eerst wouden ze bijna onder dwang een bed leveren met een hoofdbord die beschadigd is en de tweede keer wouden ze een bed zonder hoofdbord leveren en de monteurs hadden op een papier staan dat ik akkoord had gegeven terwijl dat niet zo is.De medewerkers van de klantenservice liegen allemaal. Jou dingen beloven en ze komen hun afspraak niet na. Al 2 weken geleden heb ik ze een mail gestuurd met het verzoek om mijn bestelling kosteloos te annuleren want hun komen de levering niet na en volgens de voorwaarden mag je de bestelling dan kosteloos annuleren, maar ze negeren mij gewoon en reageren niet op mijn mail. De dag dat ze zou komen heb ik ruimte gemaakt en mijn leenbed weggedaan en dan komen ze hun afspraak niet na en ik slaap al twee weken op de grond en nu komen ze pas eind december en ze vragen mij niet eens of ik dat wel goed vind. Beter Bed is een hele slechte organisatie en niet klantvriendelijk. Het gaat alleen wat hun willen.

De bestelling kosteloos annuleren want ik heb totaal geen vertrouwen meer in hun.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jo_str