Klacht: levering

op 10 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 11 september 2018 om 18:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste L. van Rijswijk,

Wat vervelend dat uw bestelling later is afgeleverd dan de bedoeling was.

De data die in uw account worden weergegeven zijn indicatie data. Zodra uw pakket daadwerkelijk ons magazijn verlaat, ontvangt u de verzendgegevens per e-mail.

Volgens ons systeem is uw pakket reeds afgeleverd.
Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare

Heeft op 11 september 2018 om 19:21 geantwoord

Dat er niet meer langs elkaar heen wordt gewerkt. En de slechte bereikbaarheid via de telefoon

Alle klachten die gemeld zijn door L. van Rijswijk