Klacht: Levering

op 19 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger heeft geen enkele moeite gedaan om mijn pakket bij de buren afteleveren. Ik woon in een appartementsgebouw dus genoeg buren.
Vervolgens krijg ik een briefje dat het pakket op jullie acces point na 15.00 uur is aftehalen,maar die winkel is op maandag gesloten.
Er is slechts eenmaal geprobeerd afteleveren terwijl op jullie briefje staat dat dit wel driemaal op een dag geprobeerd word.
Geen prettige ervaring.

Als het pakket alsnog op mijn adres word afgeleverd.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

9 maanden geleden - Goedemiddag, Onze excuses voor het ongemak. Echter zonder een trackingnummer kunnen wij niet nagaan wat er is gebeurd. Wanneer u niet over een trackingnummer beschikt kunt u deze navragen bij onze klantenservice via 020-5040500. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Loosdrecht

9 maanden geleden - Mijn trackingnummer is: 9837 5516 367 8 In mijn bericht staat het overigens onder: Extra informatie. Met vr groet

Reactie van de melder van de klacht Loosdrecht

9 maanden geleden - Mijn trackingnummer is 9837 5516 367 8 Overigens had ik dat onder extra informatie vermeld. Met vriendelijke groet

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 20 februari 2018 om 09:51 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses hiervoor. Echter bij leveringen op huisadressen worden pakketten als de klant niet aanwezig is afgeleverd op een UPS Access Point. Dit om onze klanten in staat te stellen nog dezelfde dag het pakket in hun bezit te krijgen.

Uw pakket ligt klaar voor afhaling op onderstaand adres :

NTERRA VICOMPUTER
VALERIUSSTRAAT 35A
2517HN DEN HAAG
NETHERLANDS

UPS Social Media Team

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Heeft op 20 februari 2018 om 09:55 geantwoord

Het pakket kon niet dezelfde dag worden opgehaald aangezien dit Punt is gesloten
op maandag. Jullie zijn slecht geïnformeerd en de bezorger maakt er zich makkelijk vanaf. Trieste behandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Loosdrecht