Klacht: levering

op 05 juli 2017 over VTwonen in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik kocht een maand geleden via de website een zetel. De betaling is doorgegaan maar tot op heden heb ik niets ontvangen. Na telefonisch contact werd duidelijk dat er een fout was gebeurd en dat de bestelling nu toch zou doorgaan. Na meer als een week wachten heb ik terug telefonisch contact gezocht. Dit nu zonder gehoord. Deze kosten lopen serieus op. Op mijn drie mails is nooit aan antwoord gekomen. Uiteindelijk kreeg ik via de facebookpagina toch contact met iemand. Weer werd mij beloofd dat dit diezelfde week nog geleverd zou worden. We zijn weer al meer als een week verder en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik blijf contact zoeken via Facebook. Ik word aan het lijntje gehouden en ‘on hold’ gezet, met excuses dat er te weinig personeel is.

Gewenste Oplossing:

Ik heb dit bedrag reeds betaald en ik zou dan ook duidelijkheid willen over de levering van mijn zetel!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar VTwonen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door lorevanwalleghem