Klacht: Levering 4x uitgesteld (ordernummer 4610537)

op 03 augustus 2017 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Ik heb een tweepersoonsbed op 30 april bij Beter Bed gekocht. Het bed zou 12 juni geleverd worden. Helaas is het complete bed tot op heden nog niet geleverd. De levering is al 4 keer uitgesteld. Eerst is de levering naar 29 juni verplaatst, toen naar 12 juli, toen naar 26 juli en nu naar 16 augustus. Beter Bed heeft wel de matrassen geleverd met een leen boxspring. Ik had mijn bed voor 12 juli al opgeruimd, zodat Beter Bed voldoende ruimte had om het tweepersoons te plaatsen, vandaar het leenbed. Ik vind het een kwalijke zaak dat de levering keer op keer uitgesteld wordt. Punt 1 dat het gewoon onacceptabel is en punt 2 dat ik er al een hele tijd mee bezig bent. Vooral steeds inplannen dat ik die datums thuis moet zijn, wanneer mijn bed geleverd wordt. Werktechnisch is dat zeer lastig. Beter Bed kan mij geen reden geven waarom het bed steeds later geleverd wordt. Ook krijg ik steeds telefoontjes en e-mailtjes met de mededeling dat het bed later geleverd wordt; en daarmee moet ik het doen.

Ik ben tevreden als het complete bed gewoon 26 juli geleverd wordt en niet 16 augustus. Ook heb ik nog een bedrag open staan wat ik nog moet betalen. Momenteel ben ik van mening dat ik niets meer betaal van het openstaande bedrag. Vanwege al de energie die ik er al heb ingestopt en de frustraties die dit heeft opgeleverd vind ik dit het minste wat Beter Bed kan doen. Al-met-al ben ik zeer gefrustreerd en kan ik geen afspraken maken met Beter Bed.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Bericht van Beter Bed

4 maanden geleden - Allereerste bieden we onze excuses aan voor de ontstane ongemakken. Telefonisch met meneer Eikelenboom deze klacht besproken. Tevens de nieuwe leverdatum doorgegeven. Met vriendelijke groet, Beter Bed

Alle klachten die gemeld zijn door Lennert Eikelenboom