Klacht: levering

op 15 juli 2016 over Omoda in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pas op de site aan voor 22:00 besteld volgende dag in huis , mijn bestelling zou zoiezo dag later zijn en dit is prima maar nu krijg ik een mail levering vertraagd heel erg balen natuurlijk want het is een cadeautje ik bestel voortaan op zalando

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden al iemand persoonlijk mijn pakket vandaag komt brengen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Omoda over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Omoda in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Omoda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Omoda

Heeft op 15 juli 2016 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Sandra,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling vertraging heeft opgelopen, vooral omdat het een cadeautje is. Ik heb je hier zojuist over gebeld, maar op dit moment ben je niet bereikbaar.

Het artikel dat je hebt besteld bleek jammer genoeg een zodanige verkleuring te hebben dat deze niet meer verkoopbaar was. Daarom hebben we een nieuw paar besteld. Dit nieuwe paar moet geleverd worden uit één van onze filialen. Daarom heeft je bestelling een dag vertraging. Naar verwachting wordt je pakket morgen verstuurd en heb je deze begin volgende week in huis.

Als je hier vragen over hebt, hoor ik het graag. Bel dan gerust even terug.

Hartelijke groet,

Joyce | Klantenservice

Omoda
0111 - 410044
klantenservice@omoda.nl
www.omoda.nl

Alle klachten die gemeld zijn door sandrakleijer