Klacht: levering

op 18 juli 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

2 weken geleden een bed besteld. Zou er de volgende dag zijn iemand geregeld om heel de dag thuis te zijn geen bezorger gezien. Toen zouden ze de dag erna komen kreeg ik een mail dat de levering niet kon komen omdat mijn levering kwijt zou zijn… volgende dag gebeld afspraak gemaakt voor een paar dagen later weer niemand… dag later gebeld niemand wist van iets nu vandaag zou het bed tussen 9 en 13 uur komen vervolgens wordt ik om 11 uur gebeld dat t niet ging lukken vanmorgen ze zouden vanmiddag komen ik vroeg wat vanmiddag was dat was tussen 2 en 10 inmiddels is het half 10 nog steeds niemand gezien… ik ben het zat! Er staat levering binnen 24 uur kom dat dan ook na

Als dit opgelost wordt!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemorgen, Dank je wel voor je heldere verhaal en uitleg van je klacht. Ik begrijp dat er het een en ander verkeerd gegaan is bij het uitsorteren van de levering en zie dit tevens terug in het systeem van Dynalogic, de vervoersdienst. Achterhalen wat de fout exact is geweest kan ik niet. Ik zie wel dat er voor vandaag een nieuwe bezorgafspraak staat (hierover hoor je al ingelicht te zijn vanuit Dyna of dat je deze zelf opnieuw ingepland hebt). Graag vernemen wij vanavond of jij je bestelling ontvangen hebt. Zo niet, dan wil ik je graag verzoeken telefonisch contact op te nemen. Mijn collega kan je dan concreet informeren en zorgen voor een oplossing voor dit probleem. Voor nu moet ik er vanuit gaan dat het in orde komt. Voor het ongemak heb ik je per email een waardebon verzonden ter compensatie voor het lange wachten! Dit is het minste wat ik voor nu kan doen. Graag vernemen we na vanavond van je. Met vriendelijke groet, webcare team wehkamp

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 augustus 2016 om 13:24 geantwoord

Goedemiddag,

Wij hopen dat je inmiddels naar tevredenheid bent geholpen en alweer een wat betere ervaring hebt gehad.

Uiteraard vernemen we het graag van je, wanneer je nog niet naar tevredenheid bent geholpen, zodat we het alsnog voor je kunnen oplossen.

Mocht het wel naar tevredenheid zijn afgehandeld en je hebt op dit moment geen verdere vragen meer, dan wil ik je nog een fijne zondag verder wensen.

Webcareteam Wehkamp.

Alle klachten die gemeld zijn door marissa1989