Klacht: levering

op 11 juni 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geen levering zo als ik bij de bestelling had door gegeven ik had gebeld en ik heb voor dat ik iemand kon spreken 20 min aan de lijn vast gehouden en werd daarna door die persoon niet netjes behandeld en ik moest maar wachten tot na het weekend dan ben ik weer aan het werk

Gewenste Oplossing:

zo als jullie slogam is beste prijs en goede levering na komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 13 juni 2016 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Horstje,

Volgens de mij bekende gegevens is het pakket vandaag 13 jun 2016 om 10:42 bezorgd. Ik hoop dat de overlast daarmee beperkt is gebleven. Excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Sander / BCC Customer Care
BCC elektro-speciaalzaken B.V.

Heeft op 13 juni 2016 om 14:53 geantwoord

omdat ik hem donderdag besteld had en dat ik hem van het weekend nodig had dus niet op tijd geleverd dus de service niet goed en bij deze is het de laatste bestelling ook geweest en ik zal bcc nooit aanbevelen

Alle klachten die gemeld zijn door Horstje