Klacht: levering

op 27 april 2016 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Wij hebben meerdere dingen besteld bij baby-dump en het zou op verschillende datums geleverd worden. Allereerst werden we gebeld voor de eerste levering, (belde op woensdag) we komen donderdag leveren… sorry mevrouw, op zo’n kort termijn (morgen) kan ik geen vrij krijgen. Deze mevrouw reageerde gelijk heel kortaf, ik had aan moeten geven welke dagen ik beschikbaar was. Ze zouden me opnieuw bellen als ze een nieuwe datum hadden. Deze keer belde ze dat ze op donderdag dat ze de donderdag erna wilde leveren. Wij vroegen of het zo laat mogelijk zou kunnen, half 6 was het allerlaatste volgens deze mevrouw. Wij vroegen of het echt niet later zou kunnen aangezien we 17.45 uur pas thuis zijn, nu moest een van ons een vrije middag nemen, maar nee, later kon echt niet! Uiteindelijk heeft mijn partner de middag vrij genomen maar om 6 uur, nog geen levering! om half 7 werden we gebeld, het ging nog 45 min duren voordat ze bij ons zouden zijn. Wij hadden zelf een afspraak om half 8 en zeiden dit tegen de bezorger. De bezorger zei: maar u moet 2 uur voor- en 2 uur na- de afgesproken tijd thuis zijn. Hier waren wij niet van op de hoogte. Uiteindelijk was de bezorger er om 19.15 uur, ze hadden alles wat we besteld hadden mee genomen terwijl er maar een deel bezorgd zou worden. De mannen maakte er geen probleem van en namen de spullen die we nog niet kwijt konden netjes mee. Vervolgens staat baby dump op vrijdag 22 april in de middag op mijn voicemail, dat ze a.s. maandag 25 april na 12 uur komen leveren en of ik even terug wil bellen. (Wij hadden gevraagd om het eind mei te leveren en niet in april dus dit vond ik sowieso al vreemd.) Ik was gewoon aan het werk en heb pas mogelijkheid mijn voicemail af te luisteren na 5 uur, dan zijn ze gesloten. Heb dus geen mogelijkheid gehad om terug te bellen. Wij bellen netjes op maandag ochtend dat ze zending van vandaag niet kan komen, want wij zijn gewoon werken. De mevrouw aan de telefoon was weer zeer onvriendelijk en kortaf. Wij zeiden, wie kan er nog op zo’n kort termijn vrij nemen? waarop zij antwoorde: ja maar u heeft zelf niet gereageerd! Deze mevrouw begrijpt niet dat wij een baan hebben waar je niet even tussendoor makkelijk je voicemail af kan luisteren! Deze mevrouw is zo onaardig en kortaf dat wij eigenlijk geneigd zijn de volledige bestelling te annuleren. We geven het een laatste kans.

Ik vind het onbegrijpelijk dat je zo te woord wordt gestaan aan de telefoon.

Als we normaal een afspraak kunnen maken, wanneer het voor beide schikt. En het zou fijn zijn als je wat vriendelijker geholpen zou kunnen worden.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

Bericht van Baby-Dump.nl

10 maanden geleden - EEA MET MEVR DOORGESPROKEN, AANGEGEVEN DAT WE BERICHT NAAR ONZE PLANNING ZULLEN DOEN OM KLANT ZSM IN TE PLANNEN, WE ZULLEN VOORKEUR VAN LEVERING KENBAAR MAKEN AAN ONZE ROUTEPLANNING. EXCUSES AANGEBODEN OMTRENT VERKEERDE COMMUNICATIE, MEVR ACCOORD.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 03 mei 2016 om 09:44 geantwoord

EEN EN ANDER MET MEVROUW DOORGESPROKEN, AANGEGEVEN DAT WE BERICHT NAAR ONZE PLANNING ZULLEN DOEN OM KLANT ZSM IN TE PLANNEN, WE ZULLEN VOORKEUR VAN LEVERING KENBAAR MAKEN AAN ONZE ROUTEPLANNING EN MEVROUW HIEROVER BERICHTEN. EXCUSES AANGEBODEN OMTRENT VERKEERDE COMMUNICATIE VAN ONZE MEDEWERKER, WE ZULLEN DIT INTERN OPNEMEN, MEVROUW ACCOORD.

Alle klachten die gemeld zijn door Gwen van Gangelen123
x