Klacht: Levering

op 26 januari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 1 jan heb ik een boxspring met topper besteld. De 1ste datum voor ophalen was 27 jan. Mijn vriendin heeft een aantal uren later hetzelfde bed besteld en dat kon vorige week al geleverd worden. Ik heb toen ook nog gebeld waarom het bij een latere bestelling eerder geleverd werd, maar kreeg toen geen bevredigend antwoord. Mijn vriendin heeft nog een tegoedbon gekregen omdat de levering een dag later werd. Nu ben ik net gebeld dat de topper er nog niet is en dat het “waarschijnlijk” volgende week wordt. Het enige wat ik te horen kreeg was: “ik vind het ook vervelend om met deze berichten te bellen”. Het enige wat ik kon doen volgens de dame naar de telefoon is naar de winkel gaan en een andere topper uitzoeken. Een veel duurdere of een minder kwaliteit goedkopere…… Zo ga je niet met klanten om vind ik.

Ik vind het moeilijk om te zeggen wanneer ik tevreden ben. 2 tegenvallende telefoontjes is best veel. Tenminste een tegoedbon of een gratis levering aan huis lijkt me redelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Helma Verweij