Klacht: Levering

op 17 juli 2015 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stoel gekocht vriendelijk geholpen. De keuze van deze stoel was doorslag gevend vanwege de korte levertijd de andere stoel waar mij keuze opgevallen was daar was volgens de verkoper een langere levertijd op.Verkoper zegt 3 weken levertijd.Dat was 16 juni, nu 17 juli gebeld over levering.wordt gezegd dat de verkoper dat niet gezegd heeft en dat het pas begin augustus wordt.
Niets is erger dan als leugenaar uitgemaakt te worden.
Als we geweten hadden dat de levering zolang duurde dan hadden we de stoel niet gekocht.Stoel is uiterst belangrijk voor comfortabele houding ivm met ziekte.

Gewenste Oplossing:

Het leveren van de stoel is niet meer haalbaar binnen 3 weken want deze is al verstreken. Dat je uit gemaakt wordt voor leugenaar vind ik heel erg .
Hoe kan iemand die niet bij de koop was zeggen wat er wel en niet gezegd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

5 jaren geleden - Beste Klant,Kunt u aangeven bij welke winkel u de stoelen gekocht hebt?Vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door Homburg Blaauwwiekel