Klacht: Levering 2 kledingkasten

op 20 januari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag zijn 2 kledingkasten geleverd waarbij:

1)De verpakking is beschadigd.
2)De pakketten niet vervoerd zijn zoals op de verpakking vermeld staat(op zijn kop geleverd).

Gewenste Oplossing:

Omdat ik met een verbouwing zit ga ik de kasten pas over 5 weken in elkaar zetten en dus ook dan pas de verpakking verwijderen. Daarom kan ik nu niet zien of alles onbeschadigd is gebleven. Dat zie ik pas over 5 weken.
Mocht er iets niet goed zijn met de kast op het moment dat ik de kast in elkaar ga zetten, wil ik wel graag,dat dat opgelost wordt. Kunt u dat garanderen?
Met groet,
Jan-Hein van Bree.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 20 januari 2014 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

20-01-2014
In dit geval mag de kasten verpakt laten staan. Uw eventuele klacht mag u dan ook melden na die 5 weken.
Webcareteam
wehkamp.nl

Heeft op 21 januari 2014 om 21:02 geantwoord

Prima ik pak de kasten over 5 weken uit. Mocht er iets niet in orde zijn meld ik me.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Wehkamp beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door janheinvanbree