Klacht: Levering

Danny Lagaert op 07 december 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 4 dagen een afspraak te hebben gekregen is mijn matriaal nog steeds niet geleverd en voor alles is een uitleg stroompanne wagen 2 platte banden adres niet gevonden en noem maar op
Na telefonisch contact beloofd mij terug te bellen is ook nog steeds niet gebeurd met oplossing

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn matriaal op de geplande afspraak
Ik heb nu al 45 euro meer op mijn gsm abonnement door jullie 0900 nummer
Tel 0470530844

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 10 december 2021 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Vervelend te horen dat uw laptop nog niet is geleverd. Het is helaas ook zo dat de laptop inmiddels retour is gestuurd naar uw leverancier TechData. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Sandra
Dynalogic WeCare-team

Danny Lagaert

Heeft op 10 december 2021 om 12:54 geantwoord

De koerier beweert de laptop aangeboden te hebben inderdaad maar 2 maal op verkeerde adres in de bosstraat 14 in de pinte en niet in eke-nazareth met als gevolg dat alles nu retour gestuurd is en met een sorry kan ik niet de 50 euro betalen die ik meer heb verbruikt om mijn gsm factuur door jullie 0900 nummer

Alle klachten die gemeld zijn door Danny Lagaert