Klacht: Levering

op 12 januari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Heb laatst een vloerbedekking besteld met levering aan huis. Ik kon geen dag of tijdstip van levering aangeven maar er werd gezegd dat ik met de leverancier zelf moest uitkomen. Om 18:00 in de avond belt de leverancier om te vertellen dat hij de volgende dag tussen 12 en 13 uur zou komen, wat voor mij onmogelijke tijd was. Ik stelde voor om na 14 uur t te leveren en anders een dag er op in de tweede helft van de dag. Hierop kreeg ik te horen dat zijn voorstel de enige optie was en dat ik maar in de ochtend mijn deur open moest laten, het geld op de vensterbank klar leggen en zo naar mijn werk vertrekken zodat meneertje tussen 12 en 13 binnen kon. Een ander optie was dat ik t maar zelf bij de winkel moest gaan halen. Totaal geen flexibiliteit of klantvriendelijkheid dus. Toen ik de dag er op naar de winkel ging om mijn bestelling te annuleren omdat t niet geleverd kon worden op de dagdeel dat t me uitkwam, kreeg ik te horen dat ik maar 50% van mijn geld terug zou krijgen. Echter van te voren was hier niets over gezegd. Op mijn verzoek t door iemand anders te laten leveren die wel mee zou kunnen denken aan een fatsoenlijke oplossing, kreeg te horen dat ze maar met een ZZPer samen werken. Het komt er dus op neer dat 10000 klanten van leen bakker te Eindhoven zich moeten aanpassen aan een ZZPer die niet flexibel, noch klantvriendelijk, noch sociaal of meedenkend is. Sterker nog die man verwacht gewoon en vindt t heel normaal dat mensen hele dag vrij moeten nemen om laat in de avond te horen hoe laat hij de tijd heeft. Hij kan dan ook niet begrijpen dat men na 6 uur in de avond zijn volgende dag mbt zijn werk niet meer kan plannen.

Leveren in de dagdeel dat t mij uitkomt en dan ruim een dag van te voren dat laten weten of volledig bedrag retour. Daarnaast vind ik excuses van die meneer voor zijn belachelijke oplossingen ook toepasselijk.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Stellazotava