Klacht: leveren verkeerder kleur bank

op 31 mei 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Begin april 2017 hebben wij een bank besteld in het filiaal Den Helder.
Eindelijk na ruim 9 weken wachten kregen wij vandaag de bank binnen alleen was het tot onze grote teleurstelling de verkeerde kleur.
Na direct contact gezocht te hebben met het desbetreffende filiaal beloofde deze filiaal manager mij vandaag terug te bellen over de status.
Ondertussen ook contact gezocht met de klantenservice en ook deze mevrouw ging haar uiterste best doen.
Beide dames zouden mij in de loop van de dag bellen…….niet dus
Toch om 17.30 uur maar weer een keer contact gezocht met die sacherijnige filiaal Manager.
Zo had nog niets vernomen en was niet van plan om ieder uur haar mail te checken

1) als mij beloofd wordt dat er terug gebeld wordt doe dat dan ook
2) Er moet een coulance regeling komen. ik zal voor een tweede keer vrij moeten nemen om de bank in ontvangst te nemen.
3) ik ben tevreden als ik voor het weekend mijn bestelde bank heb die ik reeds betaald heb.
4) klachten afhandeling bij Leen Bakker is verschrikkelijk slecht. Als klant voel ik me meer gedupeerd dan geholpen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door N Grooff