Klacht: Leveren van slechte kwaliteit OV-chipkaarten

op 04 mei 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Net als Davidoff99 mocht ik EUR. 11,- aftikken omdat de kaart na 2 jaar en een maand vervangen moest worden. Er was geen kras, geen deuk, geen scheur. Gewoon een goed-functionerende kaart toen hij het ineens begaf. Geen contact meer met de palen in tram, bus en op station.

Mijn vraag om compensatie werd afgedaan met een standaard-antwoord uit het interne handboek \\\’niet serieus nemen\\\’ van de klantenservice. Vraag dan gewoon EUR 5,50 kaartbijdrage per jaar om gebruik te mogen maken van een inferieure kaart.

Zie ook de klacht van Davidoff99

@Robin van Klacht.nl. wil je ook deze klacht weer twitteren met @Rover erbij genoemd?

Tevreden met een compensatie van gemaakte kosten van EUR. 11,- voor de vervanging van een slecht-geproduceerde OV-chipkaart die het binnen 4 jaar al begaf. Erken dat de kaarten slecht geproduceerd zijn en kans op vroegtijdige vervanging met bijkomende kosten realistisch is als bedrijf. Neem je klant serieus in plaats van standaard-antwoorden ongetekend per automatische gegenereerde brief te versturen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Poulissen