Klacht: Leveren niet op tijd binnen 5 werkdagen

op 05 september 2018 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Volgens Obelink wrdt mijn pakket geleverd met vanderhoef logistiek. Deze levering stond eerst volgens track en trace op 5 september gepland. Daarom mijn vakantie hieraan aangepast. Op 4 september is levering ineens verplaatst naar de 6e. Hierover Obelink gebeld en deze zou navragen en vermelden dat ik op de 6e de levering voor 11u wil hebben ivb met vertrek vakantie. Hebben contact gezocht met bedrijf en mijn klacht en wensen daar neergelegd. Bij vanderhoef is niks bekend, heb heel erg het gevoel dat ze mij telefonisch in de wacht hebben gezet en net hebben gedaan of ze contact hebben gezocht. Pakket is donderdag voor 21u besteld en was een deellevering, waarvan 1 deel afgelopen vrijdag al is geleverd door DPD.

Als pakket met spoedlevering nog voor 12u op 6 september 2018 wordt geleverd en niet tussen 13u en 16u, volgens vanderhoef.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 05 september 2018 om 15:03 geantwoord

Heeft op 06 september 2018 om 16:31 geantwoord

Zit vandaag hele dag te wachten. Dus inmiddels 2 dgn. Nu zie ik op track en trace dat het pakket verplaatst is naar de 8e. Balen want had al 2 dagen op vakantie kunnen zijn. Bestel nooit meer wat bij obelink nu heb ik echt mijn.buik ervan vol

Reactie van de melder van de klacht Kitty2015

3 maanden geleden - Luifel is dus geannuleerd zonder dat ik daar bericht van heb ontvangen. Schandalige afhandeling

Bericht van Obelink Winterswijk

3 maanden geleden - Beste Kitty, Aangezien u zelf hebt aangegeven dat u een annulering op prijs zou stellen zodat u ergens anders kon bestellen waar ze wel binnen 24 uur kunnen leveren, hebben wij de luifel voor u geannuleerd en u daar op 5 september direct een mail over gestuurd. We hebben dus absoluut niet geannuleerd zonder u daarvan op de hoogte te stellen. Met vriendelijke groet,Team Obelink.

Reactie van de melder van de klacht Kitty2015

3 maanden geleden - Schijnbaar moet ik nog langer op mijn geld wachten, dan dat er geleverd kon worden. Fiamma caravanstore is volgens jullie gecanceld op 5 september maar tot op heden nog geen 275 euro terug gestort op mijn rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door Kitty2015