Klacht: Leveren gootstukken en contact met dit bedrijf

op 04 januari 2016 over Holland Techniek Bouwproducten in de categorie Bouwbedrijven

Ik zit al geruime tijd te wachten op mijn gootstukken en heb al minsten’s 100 keer gebeld maar er is geen reactie . Diverse mails maar ook geen reactie. Weet iemand hoe ik hem wel kan bekijken.

Graag geld terug of leveren van gewenste artikel binnen een week

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland Techniek Bouwproducten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland Techniek Bouwproducten nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Techniek Bouwproducten in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Techniek Bouwproducten een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Techniek Bouwproducten

Heeft op 27 mei 2016 om 10:21 geantwoord

deze klacht is opgelost door het bestelde product te leveren. helaas had dit product een lange levertijd bij de fabrikant waardoor we niet (op tijd) konden leveren. de klacht is hiermee opgelost en kan afgesloten worden door de klant.
de lange productietijd had te maken dat het product een oud type was dat speciaal geproduceerd moest worden naar aanleiding van de opdracht.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Hoekwater