Klacht: Leverdatum veranderd

op 30 september 2016 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo Conrad,

Er stond een week lang op jullie website dat het product wat ik besteld had 17-09-2016 geleverd zou worden, ik kijk dus vandaag (1 dag voor de leverdatum) op de website om te kijken hoe het er mee staat.
Dan zie ik opeens dat ik weer 10 dagen erbij moet wachten, waarom is dit en waarom heb ik geen mail ontvangen?

Gewenste Oplossing:

Als jullie niet zeker zijn van jullie leverdatums kunnen jullie dat er dan bijzetten? als ik dit namelijk wist had ik niet bij jullie besteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Conrad over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

Bericht van Conrad

2 maanden geleden - Hi Emiel, onze excuses dat de levertijd van het door jou bestelde product is gewijzigd en wij je hier niet over geïnformeerd hebben. Er zijn leverproblemen met deze nieuwe serie en wij kunnen niet precies aangeven wanneer het weer op voorraad komt. We hopen net als jij heel snel. Mochten we de bestelling voor je kunnen annuleren of je ergens anders mee kunnen helpen dan horen we het graag. Je kunt ons altijd mailen op webcare@conrad.nl Nogmaals onze excuses.

Alle klachten die gemeld zijn door Emiel1