Klacht: Leverbetrouwbaarheid

op 10 februari 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Meubelen besteld bij leenbakker mol België. Gingen vandaag 10/2 geleverd worden. Tijdstip kon niet meegedeeld worden. Zitten wachten vanaf 10u. Iets voor 18u de winkel gebeld ivm levering. Gingen zeker vandaag komen. Tot nu 20u 30 nog steeds niemand langs gekomen. Extra volk heeft voor niets uren zitten wachten. Plannen afgezegd voor deze avond want moest je niet thuis zijn worden extra leverkosten aangerekend?! Sorry maar vind dit er echt over. Ik schrijf dit in naam van mijn moeder

Hier kan een optimalere manier voor verzonnen worden. Dat mensen nie ganse dagen lang opgehouden worden en hun dag moeten laten voorbij gaan. Sommige mensen hebben in het weekend wel betere dingen te doen dan te wachten op niets. Laat de chauffeur de lijst meegeven met gsm nummers? Zodat hij kan verwittigen dat hij onderweg is?

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sofie Rens