Klacht: Lever afspraak niet nakomen (tot 3X)

op 30 juni 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag een bestelling gedaan bij Wehkamp, deze zou de volgen dag al geleverd worden. Super dachten we.
Helaas er kwam geen pakketjes, maar wel een mail dat de bestelling is afgerond.
Dus een vraag stellen op Facebook, door een storing kon er niet geleverd worden maar die zelfde dag zou geleverd zou worden.
Echter om 21:30 geen pakketje, dus dit keer maar even bellen, het was blijkbaar druk dus het ging nog een dag duren. Het zij zo.

Dan komen we bij poging 3, geen pakket en kijk ik op de status staat er bewoner niet thuis.

NU breekt mijn klomp, er was de gehele dag iemand thuis. En zeker ’s avonds op het gekozen aflever moment. Een leugen dus, er is ook niet aangebeld.

Gewenste Oplossing:

Ik wens nu gewoon mijn pakket geleverd hebben en geen leugen meer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 30 juni 2016 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Remmelt,

Wat vervelend dat het zo is gelopen. Ik zie inderdaad de melding 'niet thuis' staan en zal hier dan ook een klacht over indienen bij de bezorgdienst. Ik zie dat het vandaag alsnog geleverd zal worden en ze zullen hetzelfde tijdvak aanhouden. Voor het ongemak heb ik je een cadeaubon toegestuurd.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp

Bericht van Wehkamp

6 maanden geleden - Goedenavond Remmelt, Wat vervelend dat ook de latere pogingen niet hebben mogen baten. DHL gaat blijven proberen te bezorgen, dus ook morgen (0900-1300 uur) weer. We hebben een klachtmelding uitgedaan mét de vraag waarom het steeds mis gaat betreft uw adres. Met deze info gaan we dit uitzoeken en indien mogelijk de bezorging voltooien. De andere optie is inderdaad een nieuwe bestelling plaatsen, en deze dan naar een DHL punt sturen. Ik hoop u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u het verder met ons willen afstemmen dan kunnen we telefonisch met u meekijken. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht TUX2K

6 maanden geleden - Na inloggen op de site van DHL zie we dat e dus vrijdag nog een levering staat gepland tussen 18:00 en 21:00. Maar helaas geen pakket. Vandaag zou tussen 11:00 en 15:00 dan weer een poging worden ondernomen, nou dat komt mooi uit wat ik was gelukkig de gehele dag thuis. Maar geen DHL, dus ook geen kaart met wij troffen niemand thuis aan want er was wel iemand thuis. Nu kan ik het pakket ook niet ophalen in de DHL shop want hun website werkt niet en bellen kan natuurlijk alleen op tijden dat je pakker nog kunt ontvangen. De oplossing die ik nu wil is het pakker nu ontvangen of ons geld terug, dit heeft gewoon geen zin meer.

Bericht van Wehkamp

6 maanden geleden - Beste, Wat ontzettend vervelend dat dit nog steeds mis gaat. De mogelijkheid om het te laten afleveren op een dichtbijzijnde DHL punt is voor ons momenteel geen probleem. Mocht dit een optie zijn, horen wij dit graag middels telefonisch contact (telefoonnummer 038 845 45 45) of een bericht naar ons email adres: socialmedia@wehkamp.nl. We horen graag van u middels één van die kanalen. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door TUX2K