Klacht: Levensgevaarlijk Babymatras! (Luna)

op 17 juni 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb bij Leenbakker een binnenveringsmatras gekocht voor mijn baby. Net als elke moeder was het kamertje ruim voor zijn komst al kant en klaar! Op het moment dat mijn baby geboren was en ik hem dacht veilig in zijn bedje te leggen, gebeurde er tot 2x toe een levensgevaarlijke situatie. De matras is niet vlak! De matras loopt naar de uiteinden af, wat op het oog lastig te zien in in eerste instantie. Met als gevolg, dat mijn baby richting spijlen rolt op zijn buikje! (ingebakerd en al) Dit is een levensgevaarlijke situatie. De nacht erna, was ik panisch hem weer in bedje te leggen…Matras omgedraaid, maar even niet ingebakerd, dekentje heel strak en nog geen 2u later gebeurde het weer! Ik heb mijn baby noodgedwongen in mijn waterbed moeten laten die nacht (wat ook absoluut niet veilig is). Ik heb naar Leenbakker gebeld, ben ernaartoe geweest en ik heb recensie online gezet, heb gemaild, maar nergens geen reactie! Schandalig gewoon! Ik heb de bon niet meer en dus kunnen ze niets voor mij betekenen. Ik snap dat een bon nodig is als je een artikel wilt retouneren voor gewoon iets, maar in dit geval zouden ze zonder pardon die matras uit de handel moeten halen en mij mijn geld terug moeten geven. Mij zoon is inmiddels 6 weken oud en ik sta met mijn rug tegen de muur! Ik heb niet even ergens veel geld liggen om weer een nieuw matras aan te schaffen! Mijn zoontje slaapt nu noodgedwongen op een tweedehands matrasje, wat natuurlijk ook niet goed voelt en ze bij veiligslapen.nl ook zeker niet aanraden. Ik ben WOEST!

Mijn geld a; 59e terug en wel zo snel mogelijk, zodat ik eindelijk een nieuw matrasje voor mijn zoontje kan gaan halen en hij en ik weer met een gerust hart kunnen slapen!
Schandalig dat Leenbakker een moeder die net bevallen is van haar baby dit aandoen en zich er de ballen van aantrekken!

Mij zien ze daar NOOIT WEER!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Reactie van de melder van de klacht Erg boze moeder

1 week geleden - Super! Deze matras moet uit de handel genomen worden, ik ben blij dat mijn baby nog leeft! Anders had leenbakker een moord op zijn geweten!

Reactie van de melder van de klacht Erg boze moeder

1 week geleden - En zoals verwacht geen reactie!

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erg boze moeder