Klacht: Leugens en bedrog

op 18 september 2017 over CZ in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij nog een reactie van vechten voor je recht

De zaak loopt nog steeds en nu start er een procedure van het geschil
En natuurlijk heb ik CZ weer op een leugen betrapt want wat blijkt nu de medisch adviseur waar ik op bezoek ben geweest in Nijmegen is medisch adviseur bij inkoop en innovatie en heeft daar ook een functie op die afdeling en is helemaal geen arts dus ook helemaal niet bevoegd om een beoordeling uit voeren en nu snap ik ook waarom mevr T zo onprofessioneel overkwam en nergens geen verstand van had waarover ik natuurlijk ook gelijk een klacht had ingediend En het lot van ons burgers ligt dus in de verkeerde handen bij zorgverzekeraar CZ En CZ maar beweren dat alle artsen ???? ingeschreven staan bij het bigregister
Dus mevr die moet zich alleen bezig houden met de zaken waar ze echt verstand van heeft inkoop en innovatie

Gewenste Oplossing:

Eerlijkheid en echt het probleem oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

Bericht van CZ

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Wijers, Wij nemen uw klacht in behandeling. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachten en Geschillen. Zij nemen hierover contact met u op. Met vriendelijke groet, Marga medewerker Webcareteam CZ

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht vechtenvoorjerecht

1 jaar geleden - Nu krijgen de mensen weer een verkeerd beeld want deze zaak is niet opgelost dus dit klopt niet het begint pas

Bericht van CZ

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Wijers, Uw klacht blijft op Klacht.nl in behandeling tot dat de afdeling Klachten en geschillen contact met u heeft gehad over de klacht. De status van uw klacht staat ook op 'in behandeling' op Klacht.nl. Alleen was deze klacht dubbel gemeld op Klacht.nl. Deze dubbele melding hebben wij als status opgelost gegeven. Hebt u tot het contact met onze afdeling Klachten en geschillen vragen of wilt u iets toevoegen aan uw klacht? Dan kunt u dit via Klacht.nl doen. Ik geef dit dan door aan de collega die uw klacht afhandelt en contact met u opneemt. Houd rekening met een reactietermijn van een week. Met vriendelijke groet, Marga medewerker Webcareteam CZ

Reactie van de melder van de klacht vechtenvoorjerecht

1 jaar geleden - Ja dat klopt maar de status opgelost is niet van toepassing hierbij dus daarom heb ik hem verwijderd En ja die heeft CZ als oplossing gezet maar u begrijpt toch wel dat dit niet de rede is van het plaatsen van een dubbele klacht plaatsen U moet wel de juiste omschrijving geven

Bericht van CZ

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Wijers, Ik heb als afhandelingsmogelijkheid de keuze uit een 'reactie plaatsen' en een 'oplossing plaatsen'. Beide zijn niet ideaal voor de situatie van een dubbele plaatsing van uw klacht. U hebt het bericht zelf verwijderd. Dat is een prima oplossing. Zo ontstaat er geen onduidelijkheid over de status van de klacht. We houden contact. Met vriendelijke groet, Marga, medewerker Webcare CZ

Reactie van de melder van de klacht vechtenvoorjerecht

1 jaar geleden - Heel goed dit is het eerste van CZ waar ik het mee eens ben omdat dit op waarheid berust

Alle klachten die gemeld zijn door vechtenvoorjerecht