Klacht: Lesmateriaal HAVO Bedrijfseconomie inadequaat

op 02 november 2020 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind Augustus (31-08) een opleiding HAVO Bedrijfseconomie gestart bij de LOI.

Al snel bleken er problemen te zijn: opdrachten die niet klopten, opdrachten die niet beantwoord kunnen worden met het geleverde boekmateriaal. Dit was doorgegeven aan docent (15-09 18-09) die het bij LOI zou aangeven, en daarna (21-09) zelf bij LOI via chatservice doorgegeven. Ik zou binnen één week antwoord krijgen.

Antwoord kwam niet, dus via hun inzendformulier weer contact opgenomen (29-09) om opties van geld terug of overstappen naar ander HAVO traject te bespreken. Antwoord hierop (30-09) negeerde dit compleet, er zouden VWO opdrachten zijn weggehaald uit de online leeromgeving.
Ondanks dit, nog steeds meerdere opdrachten nog zo duidelijk als een begrip uitleggen terwijl dit begrip niet in het boek word genoemd.

Uiteindelijk geen ander bericht van de LOI, dus telefonisch contact opgenomen (12-10), het probleem zou zijn doorgegeven en ik zou de dag daarna antwoord krijgen. Niet gebeurd. Nogmaals gebeld (19-10) en mij werd verteld dat ze me niet verder kon helpen, klachten zouden per contactformulier gaan. Dezelfde dag alles duidelijk gemaakt en verstuurd, ik zou uiterlijk 26-10 antwoord krijgen.
Antwoord niet gekomen, dus wéér (28-10) gebeld, en de medewerker onderbreekt me iedere paar seconden zodat ik niets kan uitleggen.

Vandaag (02-11) heb ik nog steeds géén antwoord en is het probleem niet opgelost.

Gewenste Oplossing:

Vanwege de opgelopen vertraging en gebrek aan communicatie van de LOI kan ik alleen nog mijn geld terug vragen. Desnoods kan ik het boek (waar niet in is geschreven) nog terugsturen, nadat ik het betaalde bedrag voor deze inadequate opleiding (355,40) terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 14 juni 2021 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste student,

Doordat we uw klacht meerdere keren hebben ontvangen is uw klacht open blijven staan op klacht.nl. We hebben u eind vorig jaar geïnformeerd over de mededeling die we hebben geplaatst op de LOI Campus over de fouten in het lesmateriaal. Ik hoop dat u inmiddels zonder problemen de opleiding kan doorlopen. Voor vragen kunt u ons uiteraard bereiken via [email protected]

Veel succes met uw opleiding!

Met vriendelijke groet,

Robin
LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door M_Dols