Klacht: Les Materiaal Niet Ontvangen

op 29 juni 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Geachte,

Ik stuur u dit email naar aanleiding van de herzending van spullen voor het opleiding Vastgoedwaardering en vastgoedbelegging. Niettemin heb ik een factuur betaald voor de kosten voor het opleiding en hierbij wil ik laten weten dat ik dus nog geintereseerd ben om deel te nemen. Graag hoor ik nog terug van het instelling.

Furkan Gunes (cursist: 119346710

Als ik me les materiaal ontvang

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

4 maanden geleden - Beste Furkan, Fijn om te lezen dat je nog steeds geïnteresseerd bent in de opleiding en deze wilt afronden. Volgens mijn administratie is het lesmateriaal in januari 2017 naar je verzonden per post. Heb je dit pakket niet ontvangen of mis je een aantal boeken? Met vriendelijke groet, Dany LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht furkangunes23

4 maanden geleden - Geachte, Ik heb de boeken niet ontvangen. Ik denk dat dit komt omdat ik de totale factuur pas vorige maand heb betaalt. Met vriendelijke groet,

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 03 juli 2017 om 13:09 geantwoord

Beste Furkan,

Daar zou het iets mee te maken moeten hebben. Ik ga het het pakket opnieuw laten toesturen. Deze kun je dan in de loop van deze week of uiterlijk begin volgende week in huis verwachten.

Ik wens je alvast veel succes met de studie!

Patricia
Namens LOI Webcare