Klacht: Lenzen opticare

op 21 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik sluit me aan bij een vorige klacht van een gebruiker van de lenzen van Opticare. Ik gebruik de maandlenzen zeker al 10 jaar, nooit problemen gehad en nu , met de vernieuwing, krijg ik zeer snel last van rode ogen en droge ogen. De lens ‘plakt’ echt aan mijn oog.. Had ik vroeger nooit !!! Er is dus wel degelijk iets aan de lenzen veranderd. Ik vind ze inderdaad ook veel te slap, ze laten volgens mij ook niet genoeg zuurstof door. Ik had gelukkig nog een paar doosjes van de oudere versie in huis,nu bijna leeg. Ik overweeg om mijn lenzen niet langer bij Kruidvat te kopen. En ik was een vaste klant !

Onderzoek de lenzen nog eens. De vorige versie was veel beter! Wat is er structureel veranderd ?

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Reactie van de melder van de klacht Nille

6 maanden geleden - Jammer genoeg gaat Kruidvat niet op mijn klacht in. Dat betreur ik ten zeerste en dus beslis ik dat ik mijn lenzen en bijhorende producten elders zal aankopen. Ik kan alleen maar hopen dat er nog meer klanten zullen reageren om aan te tonen dat er wel degelijk,iets mis is met de maandlenzen van Opticare.'

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nille