Klacht: Lenzen

op 14 mei 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Al zeker 25 jaar gebruik ik lenzen en lenzenvloeistof van het kruidvat.
Het bekende vloeistof incident ongeveer 5 jaar geleden heeft mij wat rode ogen bezorgd, maar verder geen problemen.
Mijn klacht gaat over de zachte maand lenzen -2.25.
Voor de verandering met de verpakking en ook merk? had ik zelden problemen met de lenzen.
Ik heb voor beide ogen -2.25 en zowel links als rechts gaan de lenzen snel stuk.
Het begint met het gevoel dat er iets achter de lens zit.
Steeds dat nare gevoel lens uit, spoelen lens weer in pijnlijke ogen
rode geirriteerde branderige ogen, om gek van te worden.
Na later onderzoek met een loep bleek steeds dat er een klein scheurtje in de lens zat. Keer op keer gebeurde dit zeker in de maand april. Steeds weer nieuwe lenzen kopen steeds weer snel de voorraad op. Toen ik hier een vraag over stelde bij het Kruidvat in Veldhoven (Kromstraat) kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord maar een kaartje met dit mailadres in mijn hand geduwd. Ik heb zeker 15 lenzen stuk gehad
maar het ergste was de twijfel over mijn ogen.
Ik gebruik nu de 3mnd lens van jawel het kruidvat en mijn probleem is helemaal opgelost.

Ik zou erg tevreden zijn als ik een vergoeding zou krijgen in de vorm van 8 stuks -2.25 maand lenzen van 3mnd en laten we zeggen 3 flesjes zachte lenzen vloeistof.
Maar ik zou helemaal gelukkig worden als ik het gevoel zou krijgen dat mijn probleem serieus genomen wordt.

Vriendelijke groet,

Ben van Hulst.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben van Hulst