Klacht: Lentekriebels.koopjesdeal.nl

op 15 juni 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Helaas; ook Uw oplossing gegeven bij klachten betreffende Lentekriebels.koopjesdeal.nl werkt niet. U kunt er een groen bandje ombinden met opgelost maar het is helemaal niet opgelost. Ik heb de instructie op de achterzijde exact gevolgd en geen code strip gekregen alleen de mededeling dat de website niet bereikbaar was. “cadeautje dooie mus?”

Als ik mijn code kan verzilveren

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 20 juni 2016 om 09:20 geantwoord

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft een Lentekriebels kraslot ontvangen van ons.
De kraslot heeft een voor- en achterkant.
Op de achterkant staan de instructies over hoe verder te handelen.

Zoals u wellicht op de achterkant heeft kunnen lezen, kunt u uw unieke code verzilveren via:
LET OP: U dient de bovenstaande link letterlijk te kopiëren.
Wanneer u de link niet kopieert, kan dit leiden tot negatief resultaat bij het vinden van de pagina.

U ziet een balk verschijnen met de tekst: \"Vul hier je krascode in\"
Wanneer u de unieke code ingevuld heeft, dient u op \"verzilveren\" te klikken en voìla!

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt